Home »
Veel gestelde vragen
Wat is de levertijd?
De pakketjes proberen wij dezelfde dag nog te versturen. Dan kan je je bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen verwachten.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor het verzenden van de pakketjes vragen wij een kleine vergoeding.
Nederland: €6,95 voor bestellingen onder de €40 euro.
België en Duitsland: €9,95 voor bestellingen onder de €40 euro.
Luxemburg en Frankrijk: €14,95 voor bestellingen onder de €40 euro.
De verzending is GRATIS bij een bestelling van meer dan de bovengenoemde bedragen.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.
Heeft u de orderbevestiging al wel gehad? Als dit niet zo is kan het zijn dat de betaling niet gelukt is. Zou u dit willen controleren? Mocht het bedrag niet afgeschreven zijn is de bestelling niet gelukt. Graag vragen wij dan om de bestelling nogmaals te plaatsen. Mocht het bedrag al wel afgeschreven zijn, maar heeft u nog geen orderbevestiging gehad, neem dan contact met ons op via de mail: info@betereproducten.nl.
Ik heb een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen.
Allereerst onze excuses! Neem contact met ons op via de mail: info@betereproducten.nl. Wij zorgen er voor dat u geheel kosteloos het product kan retourneren en dat u een nieuw product ontvangt!
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Wij hopen natuurlijk dat je blij bent met de bestelling die je bij ons gedaan hebt. Maar als je iets online besteld, kan het natuurlijk zijn dat het niet naar je zin is. Daarom bieden wij een retourbeleid van 14 dagen aan. Alle hygiëne producten zoals make-up, zeep, mondkapjes en lippenbalsem kunnen helaas niet geretourneerd worden. Het product dat geretourneerd wordt moet in dezelfde staat, zoals u deze heeft ontvangen terug gestuurd worden. Dit kan bijvoorbeeld met DHL of PostNL. Zodra wij de zending ontvangen hebben, krijgt u het volledige bedrag terug. De kosten voor retourneren zijn voor uw eigen rekening.
Maar vergeet niet, hoe minder er geretourneerd wordt, des te beter voor het milieu!
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Als de bestelling nog niet verstuurd is, kan je de bestelling nog wijzigen of annuleren. We vragen je om hiervoor te mailen naar: info@betereproducten.nl. Als de bestelling al wel verzonden is, kan dit helaas niet meer.
Is de verpakking recyclebaar?
De verpakking die wij gebruiken bestaat uit gerecycled karton dat volledig biologisch afbreekbaar is en weer te recyclen is. Wij proberen de pakketjes zo milieu vriendelijk mogelijk te versturen. Daarom is het verpakkingsmateriaal gerecycled of het wordt hergebruikt. Wij doen er dan ook alles aan om niets weg te gooien.
Zijn alle producten dierproefvrij?
Ja, alle producten die wij verkopen zijn dierproefvrij!
Zit de stof melamine in de producten van bamboe?
De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit waarschuwt op gebruik van servies van bamboe waarin formaldehyde/melamine verwerkt is. Melamine wordt gebruikt als lijmmiddel om het product te verstevigen zodat het niet kapot gaat. Alleen als deze stof wordt verwarmd bij 70 graden kan het schadelijk zijn. Het middel dat in onze producten wordt gebruikt is een natuurlijk bindmiddel dat eetbaar is, dus is niet schadelijk voor mens en milieu. Al onze producten worden getest voor dat wij ze online zetten dus de producten kunnen veilig gebruikt worden.
Ideeën/tips/samenwerking
Mocht je nieuwe ideeën hebben voor een bepaald product of voor onze website, laat het ons weten via de mail (info@betereproducten.nl)! Daar zijn we heel erg blij mee! Wij zijn altijd opzoek naar nieuwe betere producten. Ook staan wij altijd open voor samenwerkingen. Samen een innovatief en beter product ontwikkelen? Super leuk!! Of heb je een grootbereik op social media en zou je onze producten willen proberen? Dan horen wij dat ook graag!